Translate

poniedziałek, 4 września 2017

Kartka urodzinowa

Witajcie.
Czy wiecie, że w Wild Orchid Crafts można kupić produkty do wykonania foamiranowych kwiatów? Jest pianka, pręciki, ozdoby i wykrojniki.
Miałam już kontakt z foamiranem jakiś czas temu, więc postanowiłam spróbować ponownie wykonać piankowe kwiaty. Jako pierwszy powstał jeden, kremowo-różowy kwiat, który umieściłam na kartce urodzinowej.


Dodałam kwiat lotosu, kompozycję uzupełniłam sizalem, kwiatami wiśni i miniaturowymi sweethearts.


Użyłam również wykrojników Sizzix: ramki Antique Doily 661720, gałązki Garden Greens 661206 i banerka Enhancing Flourish 661060. Papiery to kolekcja Wedding Garden Craft&You Design.


Użyte produkty:
PINK SISSAL FIBRE MKX-588

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

8 komentarzy:

Marta Borowska pisze...

Urocza ...taka romantyczna och :)

Ellen pisze...

Love this beautiful card and the lovely colors!
X Ellen

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny kwiatuszek!!! Karteczka urocza!!

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! The foam flower looks amazing!! I love the layers and colors!! Stunning, as always!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Blankina pisze...

Very pretty, hugs Blankina

aga-craft pisze...

Prześliczna karteczka :) Bardzo mi sie podobaja te kolorowe listeczki :)

Tina J pisze...

Śliczny kwiat zrobiłaś. Urocza karteczka powstała 😃

Aneta pisze...

Wyszło całkiem nieźle. ;-)
A na serio, to piękny kwiat i cudownie pasuje do reszty.