Translate

wtorek, 15 sierpnia 2017

Występy gościnne w ScrapAndMe

Witajcie.
Dziś wybrałam się na gościnne występy do ScrapAndMe. Bardzo polubiłam ich urocze, delikatne papiery, więc pokażę Wam dwie ślubne kartki z ich użyciem:


Pierwsza kartka jest kwadratowa, do jej wykonania użyłam różowych papierów: ciemniejszego Magic Time #02, jaśniejszego Pastel Candy #01, a listki wycięłam z Summer Love #06. Ozdobiłam również wnętrze kartki i pudełko.



Użyłam także wykrojników Sizzix: serwetki Antique Doily 661720, bordera i małej serwetki Hello Doily 661096, serduszek Rainy Days 662097, listków Garden Greens 661206.



Do wykonania drugiej kartki użyłam pięknych fioletowych papierów: ciemniejszy to Magic Time #06, a delikatny, jaśniejszy to Sweet Dream #02. Listki wycięłam z Summer Love #06.



Tekturki pochodzą z Agaterii, serwetkę zaembossowałam agateriowym białym pudrem. Kwiaty jak zawsze z Wild Orchid Crafts.



Bardzo dziękuję za zaproszenie zespołowi ScrapAndMe, papiery na pewno zostaną ze mną na dłużej.
A Wam dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Chimera pisze...

Przepiękne, z klasą :)

Ева pisze...

Моника, у вас удивительной красоты открытки!

Lisa pisze...

They're so stunning!! I love the designs of each one!! The flowers are gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczności!!!

GosiaMachynia pisze...

Wow cudowności jak zawsze !!

Arleta pisze...

fantastyczne