Translate

piątek, 21 lipca 2017

Z króliczkiem

Witajcie.
Czy znacie wykrojniki Sizzix Animal Portraits 662094? To zestaw trzech słodkich zwierzaczków, a jednego z nich, króliczka, użyłam do zrobienia prostej karteczki.


Prawda, że jest przesłodki? Wycięłam dwie warstwy, skleiłam je i podkleiłam, by były bardziej przestrzenne. Na kosteczkach przykleiłam też brzuszek.


Do zrobienia karteczki użyłam również nowej serwetki Sizzix  Antique Doily 661720, podłożyłam ją pod króliczka. Chmurki wycięłam wykrojnikiem z zestawu New Baby 661704, dodałam też listki Green Gardens 661206. Kwiatuszki jak zwykle z WOC, a słodkie papiery pochodzą z Bloom Craft.


Dziękuję, że zaglądacie i zostawiacie miłe słowo :* Pozdrawiam!

12 komentarzy:

Wanda pisze...

słodziakowa karteczka :)

Gosikowy Zakątek pisze...

Sympatyczny zwierzaczek :)

Aneta pisze...

Śliczna! Te wykrojniki przykuły moja uwagę, ale szybko zniknęły z pewnego sklepiku...

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Jestem pewna, że szybko wrócą ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Słodki ten zajączek, ślicznie się prezentuje na tym zaproszeniu!

a.le kartka pisze...

To prawda że kroliczek jest słodki:) Swietna karteczka!

aga-craft pisze...

Słodziak :)

Craftfanka pisze...

Wspaniała kartka:)Króliś słodziutki:)

Lisa pisze...

This is so adorable!! The bunny is so sweet!! What a beautiful card!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Ale słodkie!

Joanna pisze...

oj tak! przesłodki!

wiola_c pisze...

Jaki słodziak z tego króliczka. :)