Translate

piątek, 14 lipca 2017

Wakacyjny magnes

Witajcie.
Czy widzieliście już cudowne wakacyjne nowości Agaterii? Kiedy pokazałam je mojej córce była zachwycona i natychmiast poprosiła o wykonanie magnesu przypominające jej wakacyjne chwile. Musiał być statek, drink i muszelki. Dodałam jeszcze parę szczegółów i powstał taki oto magnes:


Użyłam papieru Magic Dreams 3/6, dość mocno postarzyłam jego brzegi i nałożyłam wzór przez maskę morską. Potem przykleiłam elementy wycięte z arkusza morskiego i lekko pokolorowane promarkerami wakacyjne napisy.  Na koniec dodałam gazę i kulki 3D. Bazą mojego magnesu jest pomalowany na biało kawałek falistej tektury. Stworzenie magnesu to była naprawdę świetna, relaksująca zabawa.





Jeśli macie konto na Instagramie, możecie obejrzeć ten magnes w ruchu na filmiku ;)
Córka zadowolona, magnes zdobi już jej tablicę nad biurkiem :)
Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam wakacyjnie!

13 komentarzy:

Wanda pisze...

wow ! Genialny zdolniacha z Ciebie i córka napewno zadowolona :)

ewinka Nowa pisze...

Cudowny !!!

aga-craft pisze...

Świetny, taki energetyczny :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny

Haft i Patchwork pisze...

Super pomysł na ozdobny magnes:)

Selennea pisze...

Zachwycające !

a.le kartka pisze...

Świetny z mnóstwem warstw i detali. Bardzo przestrzenny:)

Chimera pisze...

Przepiękny jest! Mam nadzieję, że moje wakacje będą właśnie takie :)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the layers and texture!! The details are amazing!! Wow!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjna praca! Cudo! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie -Gosia*

Malgodia pisze...

Cudowny! szczegóły zachwycają :)

wiola_c pisze...

Rewelacyjny, wakacyjny magnes. :)

The Primitive Moon pisze...

Przepiękny!