Translate

piątek, 30 czerwca 2017

Ze storczykami na imieniny

Witajcie.
Dziś przychodzę z soczystą kartką imieninową, którą zrobiłam za pomocą produktów z Agaterii.


Użyłam papierów Magic Dreams 4/6 i Magic Dreams 2/6, świetnie do siebie pasują. Kompozycję kwiatową z moich storczyków, uzupełniły ulubione listki róży, które nastemplowałam zielonym distressem na papierze Oh Hello Spring 1/6 i wycięłam. Pod kwiatami umieściłam śliczną, ażurową serwetkę - mandalę.



Produkty z Agaterii:
Magic Dreams 4/6
Magic Dreams 2/6
listki róży
distress Peeled Paint
Oh Hello Spring 1/6
mandala

Dziękuję za każde pozostawione słowo i pozdrawiam wakacyjnie :)

12 komentarzy:

Arleta pisze...

re piękne kwiatywelacyjna

Chimera pisze...

Piękna jest! A te kwiaty jakie śliczne :)

Mukta Parvatikar-Maniar pisze...

Stunning...always very cheerful and bright...love your work
Hugs
Mukta
VREnchanted Color, Craft and more...

Mia pisze...

Another great card, my friend!

a.le kartka pisze...

Kwiaty imponujace!

a.le kartka pisze...

Kwiaty imponujace!

Olenkaja pisze...

Na takie prace patrzy się z ogromną przyjemnością....

Lisa pisze...

Absolutely stunning!! The flowers look amazing!! I love the design!! What a gorgeous card!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Wanda pisze...

zachwycajaca karteczka :)

piaseiza pisze...

Fantastyczne kwiaty!

OriBella pisze...

Kwiaty piękne, kartka zachwycająca, oczy odpoczywają, mozna ogladac bez końca:)

wiola_c pisze...

Prześliczna a storczyki wyglądają jak żywe. :)