Translate

środa, 8 lutego 2017

Mini album

Witajcie.
Dziś chciałam Wam pokazać mini album zrobiony z papierów z kolekcji Blush Papericious. 


Albumik jest naprawdę malutki, mierzy 12,5x10cm. Użyłam arkuszy z małymi kartkami, pocięłam je i skleiłam razem. Okładki wzmocniłam tekturą.  Kwiaty zrobiłam z różowego papieru, który znajduje się również w zestawie Blush.


Na  każdej stronie przykleiłam cytat, wycięty z jednego z arkuszy kolekcji Blush. Użyłam też świetnych chipboardów, które pomalowałam na biało i obsypałam brokatem.








Użyłam również wykrojników Marianne D: LR0138, LR0454, LR0455.


Użyte produkty:
Premium Edition Blush scrapbook papers
Theme chipboards Be Mine
Circle Flourish lace
Theme chipboard WeddingJute cord Wine red
Sigma cardstock
Sequins 

Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

Craftfanka pisze...

słodki albumik :D

adablog14 pisze...

Wonderful project...hugs ada

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Peninia / Gosia pisze...

Album jest fantastyczny...wspaniały i wyjątkowy ♥

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny!!!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Przepiękny!

Villaewa77 pisze...

Wspanialy albumik. Pozdrawiam

GosiaMachynia pisze...

Piękny !!

wiola_c pisze...

Śliczny albumik ze świetnymi tekstami. :)