Translate

środa, 11 stycznia 2017

Zimowy komplet

Witajcie.
Na dziś przygotowałam komplet złożony z zimowej karteczki i kalendarza. Ozdobiłam go produktami z Agaterii.


Użyłam pięknego papieru Magic Dreams 6/6. Na nim ułożyłam kompozycję z sizalu, koronki, kwiatów i wycinanek, a uzupełniłam ją serduszkowymi  narożnikami i dekorem.


Podobnych materiałów użyłam do ozdobienia kalendarza.



Poza tym użyłam kwiatów z Wild Orchid Crafts oraz wykrojników Marianne D: LR0382, CR1287 CR1387 i LR0438.


Użyte produkty z Agaterii:
Narożniki
Magic Dreams 6/6
Dekor 

Dziękuję za wizytę i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

Chimera pisze...

Przepiękny komplet! Zachwycający :)

zmorka pisze...

E tam... jak zwykle ;P Świetny :)

Ellen pisze...

Wow....this is beautiful...love it!

mosia pisze...

Śliczny komplet w pięknej kolorystyce :-)

Mariola Kowalska pisze...

Brązy w połączeniu z bielą dają super efekt. Fajny, wielowarstwowy komplet :)

Elżbieta pisze...

Pięknie wyszło, tak bardzo delikatnie, a te kolory cudnie się razem prezentują :)

karolina jeżak pisze...

Przepiękne prace! :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!!!!!!!!!

zojka pisze...

Piękny komplet 😊

Agnieszka pisze...

Śliczne biele i beże, tworzą cudnie delikatny komplet :)

krystynas pisze...

Bardzo subtelnie i delikatnie - cudny komplet.
Pozdrawiam

Petras Bastelschätze pisze...

Hi Monika,
at first thank you for visiting my blog and the nice comment.
I take a view on your blog and like the way you craft. This one here is so beautiful with all the flowers and other deco.
Best regards Petra

piaseiza pisze...

Cudowny komplet!

wiola_c pisze...

Zjawiskowy komplet! Śliczna karteczka i świetny, bardzo przydatny, mały kalendarz. :)