Translate

środa, 18 stycznia 2017

Serce dla dziadka

Witajcie.
Dzisiaj pokażę Wam jak użyłam nowej walentynkowej kolekcji Agaterii.
Wykonałam serce ze zdjęciami, które powędruje do dziadka z okazji zbliżającego się Dnia Dziadka. Od spodu podkleiłam je magnesem, więc dziadek może przyczepić je na lodówce i będzie miał zawsze blisko swoje wnuki


Na dużym tekturowym sercu nakleiłam papier Magic Dreams 3/6, który postemplowałam stemplem tła - serca. Pod zdjęciami ułożyłam piękne dekory, dodałam też małe, słodkie serduszka, pomalowane farbą i obsypane brokatem. Kompozycję kwiatową uzupełniłam listkami wyciętymi z papieru Oh Hello Spring 1/6.


Kwiaty pochodzą jak zwykle z Wild Orchid Crafts.


Jak widzicie walentynkowe produkty nadają się również na inne okazje :)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

mosia pisze...

Śliczne!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny prezent!!!!!!!!

aga-craft pisze...

Wspaniała pamiątka na lata :) Słodkie szkraby :)

zojka pisze...

Dla mnie bomba!pomysł z fotkami super!

zojka pisze...

Dla mnie bomba!pomysł z fotkami super!

Chimera pisze...

Śliczne jest, dziadek na pewno będzie zadowolony :)

a.le kartka pisze...

Prezent idealny!

piaseiza pisze...

Ślicznie i bardzo pomysłowo!

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne :) Kocham prace ze zdjęciami. Już widzę tą radość dziadka :)

Aneta pisze...

Jest piękne!

wiola_c pisze...

Idealny pomysł. Prześliczne serduszko. Dziadzio będzie na pewno bardzo wzruszony z takiego prezentu. :)

Craftfanka pisze...

Śliczne serce:)

krystynas pisze...

Serce to piękny i wyjątkowy prezent dla Dziadka - cudna pamiątka.