Translate

sobota, 7 stycznia 2017

Mom to be

Witajcie.
Z produktów Papericious zrobiłam słodką i delikatną kartkę dla maluszka.


Użyłam papierów Mom to be, dodałam tekturki Ohh Baby, które pomalowałam na biało, a potem obsypałam brokatem.


Dodałam też listki i kwiaty zrobione z papieru Sigma.


 Użyłam również wykrojników Marianne D: CR1391, CR1350, CR1204.


Użyte produkty Papericious:
Mom to be
Ohh Baby Theme chipboard
Pink sequins
Sigma cardstock
Ink blending tool

Dziękuję, że zaglądacie :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna, pięknie ukwiecona:)

mosia pisze...

Śliczna.

Chimera pisze...

Jest przeurocza! Śliczne te kwiatki :)

Zielona Papierówka pisze...

Ale uroczo! Tyle kolorów, ale w wersji pastelowej ładnie się łączą :)

Ellen pisze...

This is so cute...love it!

Dorota pisze...

Prześliczna ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna karteczka!!! Piękna grafika :)

wiola_c pisze...

Cudowna, pełna kwiatów i taka delikatna. :)