Translate

piątek, 18 września 2015

Zwierzęta

Już czas na kolejne wyzwanie Marianne`s Design Divas, tym razem pod tytułem "Zwierzęta".
Moja interpretacja to świąteczna kartka z jeleniem:


W okienku wyciętym Basic Round CR1331 widać kalkę wytłoczoną folderem Ice Cristals DF3420 i jelenia LR0177. Kompozycja kwiatowa składa się z poinsecji, które zrobiłam z papieru mulberry RB2219 i wykrojnika Poinsettia Straight LR0122. Dodałam gałązki LR0244 i CR1393.



Użyłam materiałów Marianne Design:
Reindeer LR0177
Pine Tree Branch LR0181
Poinsettia Straight LR0122
Holly Branches LR0244
Eline`s Poinsettia CR1393
Basic Square CR1332
Snow Globe COL1362
Basic Round CR1331
Folder Ice Cristals DF3420
Mulberry paper RB2219

Zapraszam do udziału w wyzwaniu - pamiętajcie tylko o użyciu minimum trzech dowolnych produktów Marianne D.

17 komentarzy:

Gosikowy Zakątek pisze...

Prześliczna! Piękne są te poisencje.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna !!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Jaka cuuudna.....

Unknown pisze...

Białe, zimowe, piękne :)

Artes de Nágela pisze...

Beautiful and classy!
Have a nice day!

Gosia pisze...

Prześliczna... elegancka i mroźna... :)

Unknown pisze...

piękna ta biel u Ciebie :) podziwiam :)

a.le kartka pisze...

Cudna!!!
Czy uzylas Moniu zwyklej kalki? Bo kiedyś probowalam wytloczyc kalke ale pękaja :-(

Monia - Monika Jakubowska pisze...

To kalka w arkuszach, którą kupiłam na allegro, gruba i sztywna. Jak widać nie pęka.

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna!

a.le kartka pisze...

Dziękuję :)

Ewa S. pisze...

Obłędna jest ta kartka, rewelacyjne tło daje kalka, Moniu!!!

Peninia / Gosia pisze...

Rewelacyjna:)

artiza pisze...

przepiękna...zachwyca każdym elementem:)

wiola_c pisze...

piękna ... :)

Dorota ma kota pisze...

cudnie bielutka, a rogaś uroczy :-)

Hanna Pater pisze...

Sliczna sniezna karteczka. Widac swieta tuz,tuz