Translate

środa, 16 września 2015

Świąteczna szopka

Nowe papiery Craft&You Design są bardzo klimatyczne i mają piękne wzory. Jednego z tych papierów, Silent Night 03, użyłam do zrobienia mojej świątecznej kartki.


Z arkusza wycięłam piękny obrazek i napis, wszystko trochę postarzyłam.


Dodałam moje poinsecje zrobione z papieru czerpanego mulberry oraz gałązki wycięte wykrojnikami Craft&You Design: ostrokrzew CW014 i gałązki CW013. Jasne gałązki wycięłam również z papieru Silent Night 03, a zielone z papieru mulberry.


Jak widać do zrobienia kartki właściwie wystarczy jeden arkusz papieru ;)
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękny, świąteczny klimat :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna!!

kalinka pisze...

Faktycznie świetny ten papier. super to zrobilas

Czarna dama pisze...

Śliczności :)

a.le kartka pisze...

Piękna, super świąteczny klimat!

Niebiesko_Oka pisze...

Piękna i bardzo klimatyczna kartka! Ja jeszcze nie miałam odwagi pociąć tych papierów ;).

Ewa S. pisze...

Świetnie, niekonwencjonalnie podana szopka bożonarodzeniowa!!!

wiola_c pisze...

śliczna. :)