Translate

poniedziałek, 14 września 2015

Mroźna kartka świąteczna

Już czas na klejenie kartek świątecznych, a więc dzisiaj kartka z kwiatami i ozdobami  z Wild Orchid Crafts. Użyłam pięknych, białych poinsecji, do których włożyłam pęczki pręcików. Kompozycję uzupełniłam pomalowaną na biało tekturką, pociętą na kawałki poinsecją, białymi listkami oraz wycinankami z wykrojników (wyciętymi z papieru czerpanego listkami ostrokrzewu LR0244 oraz gałązkami Craft&You Design CW013).



W centrum kartki umieściłam shaker-box z gwiazdki Marianne D CR1226. Wypełniłam go perłowymi gwiazdkami, dodałam sporo grubego brokatu i wycinanki z Marianne D CR1335. 


Tło wytłoczyłam folderem do embossingu Marianne D DF3420. 




Materiały z Wild Orchid Crafts:
LARGE WHITE POINSETTIA BLOOMS (60mm) MKX-222
WHITE BEAD BERRY SPRAY CLUSTERS GST-155
LOUVRE BORDERS CUTOUT SET GST-053
STAR SHAPED IVORY PEARL BEADS - 12mm GST-257
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

14 komentarzy:

Unknown pisze...

Niesamowita! cudo :)

Artes de Nágela pisze...

Fabulous!
I'm without words!
Hugs!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Zachwycasz!!! Ta bieluteńka karteczka jest cudna!!!!!!!!

a.le kartka pisze...

Cudeńko!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale piękna :))

Unknown pisze...

Super, jest klimat :) Świetne wykończenie, musiałaś się napracować... :)

Gertrude pisze...

Wunderschöne Karte, danke für den Kommentar
glg Gertrude

Mellanka pisze...

Monia to jest jedna z piękniejszyh kartek jakie widziałam. Już dawno nie byłam tak zachwycona. Nie mogę się napatrzeć. Ja naprawdę uwielbiam Twoje prace!
Przy okazji serdecznie pozdrawiam :)

jola_zola pisze...

Jesteś mistrzynią Monika! Nie potrafię nawet napisać JAK mi się ta kartka podoba!

Bea pisze...

Ideał!!!!! Bajka!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję za te wszystkie przemiłe słowa, dziewczyny :*

Ewa S. pisze...

Jejkuś, jak pięknie zrobiona biel!!!

wiola_c pisze...

za każdym razem zachwycasz. :)

Carmen Hand Crafts pisze...

Przepiękna! :)