Translate

czwartek, 10 września 2015

Kwieciste zaproszenie

Witajcie czwartego dnia z turkusami kolekcji Turquoise.
Dzisiaj pokażę Wam zaproszenie na osiemnaste urodziny pełne moich kwiatów.


Użyłam mojego ulubionego papieru Letter, cyfry wycięłam z My time, a napis z Once upon a time. Serwetkę pomalowałam na biało i podkleiłam białym papierem.


Kwiaty zrobiłam z białego papieru czerpanego, dodałam listki, gazę, różyczki i niebieskie koraliki na drucikach.


Wnętrze zaproszenia również ozdobiłam: papierem Letter  i Hold on time. Cyfry wycięłam Marianne D COL1347, a banerek LR0329.

 

Dziękuję za kolejny wspólny dzień, zapraszam na jutro, pokażę Wam ostatnie turkusowe inspiracje.

10 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Widzę że turkusy u Ciebie ostatnio królują, ale jak pięknie!! Mogę je oglądać na okrągło :)

ellyscard creatief pisze...

What a beautiful creations Monika. Love the turkoois color.

Matilde pisze...

Moje ulubione kolory :) Kwiatki przepiękne!

a.le kartka pisze...

Cudna turkusowa seria. Niech trwa :)

kalinka pisze...

Cudowna . kwiaru przepiekne. jakim wykrojnikiem je wycinasz?

Asia pisze...

Przepiękny kolor, mój ulubiony :) a kartka super, elegancka i ze smakiem, w sam raz na 18 urodziny :)

Unknown pisze...

Przecudna!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Oooo przegapiłam coś - śliczne zaproszenie :-)

Ewa S. pisze...

No weź tu się człowieku nie zachwyć, nie da się:)

Arleta pisze...

cudowna