Translate

piątek, 11 września 2015

Kontrastowo na pożegnanie

Witajcie.
Dzisiaj ostatni dzień gościnnych występów w TricksArt z kolekcją Turquoise.
Na koniec przygotowałam dwa podobne, a zarazem zupełnie różne notesy. Oba są romantyczne i kobiece, ale pierwszy z nich jest chłodny i delikatny, a drugi gorący i intensywny.


Do zrobienia  pierwszego notesu użyłam maski Deseń #41, przez którą pokryłam biały papier pastą strukturalną wymieszaną z odrobiną turkusowej mgiełki. Dodałam pasek pięknego papieru Inspiration, na którym nakleiłam pomalowany na biało Ozdobnik #3 i kwiaty z WOC.


Spójrzcie, jak gruba jest maska, pasta utworzyła świetny, przestrzenny efekt.



Drugi notes jest w zupełnie innym klimacie, dzięki czarnej bazie i dodatkom. Na bazę nakleiłam papier Once upon a time i podklejony czarnym kartonem paseczek papieru Letter, na którym ułożyłam kompozycję z kwiatów i liści.


Pod kwiatami przykleiłam pomalowany na czarno promarkerem fragment Dekoru #1, wygląda świetnie, prawda?


Z tyłu notesu przykleiłam te same elementy, tylko w układzie poziomym.


Jak widać z podobnych materiałów można zrobić dwie zupełnie różne prace.


Który notes spodobał się Wam bardziej? Jeśli macie ochotę przygarnąć któryś z nich, zapraszam na mój fanpage.

Bardzo dziękuję TricksArt za gościnę, było mi ogromnie miło pracować z tą piękną turkusową kolekcją.

15 komentarzy:

Pasje Justychy pisze...

Oba piękne i ciezko wybrac - z przyjemnością wezmę udział w rozdawajce:) pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczności!!!

Olga Butrimova pisze...

Очень красиво!

Unknown pisze...

Piękne :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Nooo ten na czarnym tle jest boooski !!!!

Chimera pisze...

Oba notesy są zachwycające i pięknie ukwiecone :)

betina pisze...

Moniu .... Czarodziejko!!!!!!
Biało-turkusowy notes wygląda obłędnie i jestem przekonana, że większość oglądających marzy, by takowy stanowił wyposażenie torby/torebki lub leżał na biurku :)))))

SD pooja pisze...

SO beautiful ,loved both the versions !

a.le kartka pisze...

Zachwycające notesy! Świetny kontrast między nimi - jak dzień i noc :)
Aż zaczęłam żałować, że nie ma mnie na FB... :))

Natalia F pisze...

Oba piękne, ale jak dla mnie to pierwszy jest rewelacyjny:)

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Bardzo piękne... Cudowne zakończenie współpracy. :)

Czarna dama pisze...

Oba są przepiękne, te kwiaty na nich tak cudnie wyglądają. Róż uwielbiam, ale niebieski bardziej, więc ten jaśniejszy notes... to jest to co tygryski lubią najbardziej :)

tricksart pisze...

Piękne notesy :) Bardzo dziękujemy Monia za Twoje cudowne inspiracje!

donka66 pisze...

Przepiękne te notesy! Trudno byłoby mi wybrać jeden :)

Ewa S. pisze...

O matko, ależ to cudowności!!! Skusiłaś mnie, muszę nabyć kolekcję:)