Translate

środa, 23 września 2015

Kartka świąteczna z Mikołajem

Pamiętacie Mikołaja Marianne Design COL1391, którego pokazywałam Wam na fanpage, gdy tylko do mnie przyjechał? Wreszcie znalazł mieszkanie :) Zamieszkał na białej kartce, pod gąszczem roślin.


W okienku wyciętym okrągłym Basic Round CR1331 i kwadratowym CR1254, podkleiłam kalkę wytłoczoną folderem Ice Cristals DF3420. Bardzo ciekawie to wygląda, bo kalka jest półprzejrzysta i prześwituje przez nią światło.


Mikołaja zrobiłam z papierów mulberry: czerwonego RB2232, białego RB2219, kremowego i czarnego kartonu. Składanie jego części to świetna zabawa :)


Kompozycja kwiatowa składa się z ciemierników, które zrobiłam z papieru mulberry RB2232 i wykrojnika COL1394. Dodałam gałązki LR0181 i CR1393, wycięłam je z białego papieru wizytówkowego, czerwonego czerpanego i kalki..


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

13 komentarzy:

Dr Sonia S V pisze...

Oooh Stunning!
Cheers
Dr Sonia

Kasia Udalska pisze...

Jest uroczy :)) a kartka cudna!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Jaki słodki ten Mikołajek a oprawa cała- boska !

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Urocza!!!

Hanna Pater pisze...

Widzę, że u Ciebie już światecznie. Piękna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

Dżastii pisze...

Wspaniały Mikołaj :D Kartka cudowna :D

Wanda pisze...

cudna karteczka :)

sajciastyczna pisze...

przecudowna mega lekka i mega świąteczna praca! zakochałam się!

Gosikowy Zakątek pisze...

Piękna karteczka, a Mikołaj cudny!

wiola_c pisze...

Świetny Mikołaj a karteczka pewnie pięknie wygląda, gdy przez nią prześwituje światło. :)

Unknown pisze...

Love your card :)

Ludkasz pisze...

Śliczny Mikołajek i cała karteczka:)

Ewa S. pisze...

Cudownie radosna!!!