Translate

poniedziałek, 21 września 2015

Kartka na osiemnastkę

Dziś kartka na osiemnaste urodziny - romantyczna, pełna róż i ażurowych wycinanek.


Prześliczne róże trellis stanowią podstawę kompozycji kwiatowej. Dodałam do nich mniejsze różyczki w dwóch rozmiarach, różowe pączki i listki, również w dwóch rozmiarach.


Śliczna, koronkowa serwetka to jeden z wykrojników Marianne D Basic Shapes - CR1331, nakleiłam go na ramkę LR0240. Dodałam też wieżę Eiffla wyciętą CR1220. Cyfry wycięłam COL1347. Papiery pochodzą z Lemoncraft.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PINK TONE MULBERRY PAPER TRELLIS ROSES MKX-092
FUSCHIA PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES 15mm MKX-012
MIXED PINK OPEN ROSES MKX-069
PASTEL TONE MULBERRY PAPER ROSEBUDS ⅛" (4mm) MKX-622
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 1" (25mm) MKX-440
GREEN MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - ⅝"  15mm MKX-441

Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego tygodnia!

12 komentarzy:

Chimera pisze...

Cudna! Te róże wyglądają przepięknie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Prześliczna!!!! Cudnie ukwiecona!!

Unknown pisze...

śliczne :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Zaglądam tu i mam kolejny powód do uśmiechu :-)))))))

scrapfantazje pisze...

Cudeńko:)

marciulaTOja pisze...

fantastyczna, aż się chce znów mieć 18 lat :)

a.le kartka pisze...

Przesympatyczna :)

wiola_c pisze...

piękna i cudownie ukwiecona. :)

Unknown pisze...

Róże zawsze są piękne, nawet te polne, a tu pięknie komponują się z całością.

GosiaMachynia pisze...

Wow jaka piękna cudne kompozycja kwiatowa !!!

Ludkasz pisze...

Piękna:)

Ewa S. pisze...

Kolejna ślicznota, od której trudno się oderwać!!!