Translate

niedziela, 9 listopada 2014

Taka trochę męska?

Miała być męska kartka urodzinowa, ale czy wyszła męska? Sama nie wiem ;) Ta kartka jest typowym przykładem prac, które zrobiły się same, zupełnie poza moją kontrolą ;)


Papiery raczej męskie z UHK Gallery, ale dodałam cudną primową żywiczną rameczkę, którą odrobinę pokolorowałam promarkerami.  Dodałam też sporo kwiatów z Wild Orchid Crafts: magnolie, róże herbaciane i małe kwiatuszki sweethearts.Nie wiem na ile to widać, ale jest dość przestrzenna.



Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że długi weekend upływa Wam miło :)

15 komentarzy:

szepty serca pisze...

piękna!!!!!!!!!!!!!!

Tilia pisze...

Śliczna kartka :)

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna karteczka:)Pozdrawiam serdecznie-Gosia*

Wanda pisze...

cudna:)

dokaem pisze...

Świetna!

cyga pisze...

Bardzo elegancka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bardzo mi się podoba! Myślę, że mogła by być również dla kobiety, po prostu jest bardzo piękna i uniwersalna!!

Angi pisze...

Cudna i jak najbardziej może być dla mężczyzny ;)

Anonimowy pisze...

Piękna! Bardzo mi się podoba :)

artiza pisze...

fenomenalna...piękne kolory i jak zawsze PERFEKCYJNA:)

iluszka pisze...

Fantastyczna i niesamowicie elegancka!

Anonimowy pisze...

Delightful card, I love the gorgeous papers, the blue and white is so pretty, nicely done
Hugs Julie P

mapowska pisze...

Idealna. Wspaniała!

Elise pisze...

Wow wow wow .. this is absolutely BREATHTAKING! Love these colros, your design .. it's just so DREAMY & DIVINE! I love it!

Big Hugs to you,
Elise

Ewa S. pisze...

A ja myślę, że to rewelacyjna kartka typu, który ja na własny użytek nazywam "unisex" - jest zdecydowanie wystarczająco męska, ale gdyby znalazło się na niej imię Władysława równie śmiało mogłaby trafić do pani. Zdarzyło mi się kleić kartkę dla osoby o nieznanej dla mnie płci - oj, wtedy mogłam tylko zrobić unisexa, żeby wybrnąć z zagadki:) Ale jakby na tę kartkę nie patrzeć, jest przepiękna, a przestrzeń dobrze widoczna!!!