Translate

poniedziałek, 13 października 2014

Dla nauczyciela

Dla wychowawczyni mojej córki zrobiłam kartkę z opaską, pełną pięknych kwiatów z Wild Orchid Crafts i z nowymi papierami Lemoncraft.


Użyłam pięknych ciemierników, dodałam małe kwiatuszki i pączki róż.


Część kwiatów nakleiłam na opasce, a kilka na kartce, przedłużyło to kompozycję kwiatową.


Ramkę wycięłam Marianne D LR0317.


Materiały z Wild Orchid Crafts:
Mixed Purple/Lilac & White Sweetheart Blossom
Off White Hip Rosebuds
Pastel Tone Rosebuds 4mm



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione przemiłe słowa :* Życzę Wam miłego dnia :)

17 komentarzy:

artiza pisze...

ależ PIĘKNY komplet...a kartka zachwycająca:)

Ewa S. pisze...

Ależ to cudo, Moniu - delikatność, pastele i pięknie skomponowane kwiaty!!!

adablog14 pisze...

WONDERFUL flowers arrangement...love card and box...hugs Ada

Nowe Love Papierowe pisze...

Piekna .bardzo romantyczna !

Arleta pisze...

slicznosci

Lady E pisze...

Ach Moniu jaka cudna!!!

Unknown pisze...

wow :) jak zwykle - cudna jest!

a.le kartka pisze...

Zachwycająca kompozycja z cudnymi kwiatami!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna!! Super kompozycja kwiatowa!

tasiemka w grochy pisze...

Cuuudo!!

SD pooja pisze...

Gorgeous..

cyga pisze...

Bardzo ładna i delikatna kartka.

dokaem pisze...

Piękna!!!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Kwiatki pięknie się komponują z papierem i ślicznie całość wygląda :-)

wiola_c pisze...

Piękna, p. nauczycielka była na pewno zachwycona. :)

Ульяна и Полина pisze...

Очень-очень красиво!!!

Łukasz pisze...

Przepiękny komplet!!!! :*