Translate

środa, 4 grudnia 2013

Urodzinowe

Dla dwóch nastolatek z rodziny przygotowałam dwa podobne urodzinowe zestawy. W tym roku królują na nich materiały Primy i Marthy Stewart.


Przede wszystkim widać tu cudne primowe kwiatki, mój ukochany ogromny dziurkacz Marthy Stewart i kształty z masy clay...


...boskie ćwieki Delight Prima...


 ...kluczyki z masy clay, których użyłam jako zawieszek.




Zestaw foremek antyk to jedna z nowości Marthy Stewart.






I mój ulubiony dziurkacz :)


Materiały ze Scrap&Art:




Dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

Natka pisze...

Piękne kolory, ciekawy układ, super dodatki i w zupełnie innym stylu niż dotychczas, ale naprawde urocze zestawy!

wiola_c pisze...

Śliczne kompleciki. A ten dziurkacz rzeczywiście jest super. :)

Bea pisze...

wow!! czadowe zestawy!!! a dziurkacz rewelacja!!! :)

Mar Knutsel pisze...

Prachtig, mooie pons lieve kleuren.

Groetjes Marian

coco.nut pisze...

piękne!!!

mapowska pisze...

Jakie śliczne! :)

SD pooja pisze...

FABULOUS !!

Megliken pisze...

To całkiem inne prace od tych, które robisz na co dzień. I podobają mi się na równi z tymi tworzonymi w Twoim stylu :)

ania pisze...

Zachwycające!!!!

Chimera pisze...

Przepiękne są, podziwiam!!
A ten zestaw foremek mam na liście "do kupienia" ;)

Ludkasz pisze...

Piękne komplety:)
A dziurkacz fantastyczny, nie widziałam takiego:)

Dobra pisze...

U Ciebie jak zawsze przepiękne prace wykonane z precyzyjną dokładnością.

Ann pisze...

Piękne kolory :)

Barbara pisze...

Oba kompleciki są boskie...ale drugi bardziej kolorystycznie mi odpowiada :)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Fantastyczne kompozycje w pięknych barwach, a dla nastolatek wręcz idealne :)

wycinam.pl-Agnieszka Majewska pisze...

Dla mnie idealne:)
Pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladne prezenty :) Cudne dodatki :)

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczne zestawy, kluczyki bardzo mi się podobają :)

hania739 pisze...

Cudna kolorystyka, śliczne kompleciki :))

Arleta pisze...

wspaniałe

AgaSi pisze...

Śliczne komplety! Ja wiem, czy takie "nie Twoje", jak piszą dziewczyny? Wyróżniają się z pewnością, ale widać w nich Ciebie. No i ten dziurkacz... powzdycham jeszcze sobie... :))))