Translate

środa, 3 października 2012

Wrzosy

Jednym z moich ulubionych elementów jesieni są wrzosy i może dlatego papier Kropeczki we wrzosach tak bardzo mi się podoba. Wykonałam z niego komplet dla Zuzi.
Pierwszy element kompletu to zawieszka na drzwi Zuziowego pokoju. Jest  bardzo ozdobna i skomponowana dość swobodnie. Obrazek pokolorowałam promarkerami, niestety dziewczynka wyszła mi ciut blada. To druga wersja kolorystyczna tego obrazka, pierwszej zafundowałam tak poważną chorobę skóry, że nie dało się jej uratować ;P


Oprócz wrzosowych kropeczek użyłam też zielonej Inkluzji w zieleni na listki i ciemnofioletowego Continuum w fiolecie, którym podkleiłam literki, aby nadać im przestrzenności. 


Drugim elementem kompletu jest magnes z samoprzylepnymi kartkami. Zawisł on na tablicy nad biurkiem mojej pierwszoklasistki, będzie łatwy do odnalezienie w jej bałaganie ;P Bazę wycięłam Marianne D - Anja's Squares LR0242. Ozdobiłam go dość oszczędnie, ponieważ przede wszystkim ma być funkcjonalny.


I ostatni element, wyłącznie ozdobny, to malutkie magnesiki, które są bardzo szybkie w wykonaniu.


Z  papieru Kropeczki we wrzosach wycięłam najmniejsze kółko z falbanką, najmniejszym kółkiem z tego zestawu wycięłam kółeczka z 4mm maty magnetycznej.Do tego kwiaty i listki, u mnie Marianne D - Wykrojnik listki LR0226 oraz zawijaski z LR0249. Wszystkie elementy skleiłam warstwowo i gotowe.


Wykrojniki świetnie sobie radzą z wycinaniem w macie magnetycznej, co jest szczególnie przydatne przy niewielkich lub skomplikowanych kształtach. 


Moich magnesików użyłam do tego, by odmienić zwyczajną lampkę na biurku Zuzi.


Oczywiście można je przyczepiać w dowolnych konfiguracjach ;)


A tak prezentuje się cały wrzosowy komplet na tle cudnych wrzośców.



W związku z tym, że użyłam kwiatów wiśni i różyczek z Wild Orchid Crafts zgłaszam mój komplet na wyzwanie Week 60 - Anything goes!
Dziękuję za wszystkie miłe słowa, jakie zostawiłyście i pozdrawiam serdecznie :)

32 komentarze:

Barbara pisze...

Moniu,cudnie!!!! stempelek pomalowałaś obłędnie a sam zestaw mnie powalił !!! no cudo!!! czy dobrze zauważyłam,że zdjęcia robione innym aparatem niż zazwyczaj czy mi się wzrok wyostrzył ?:D

martinka74 pisze...

Очень красивый и нежный набор)))

Beacia - 24 pisze...

Piękny ten komplecik. Jestem pod wrażeniem Twoich malowanych stempelków. Cudnie wszystko wygląda, aż chciało by się podebrać ów cuda.

Kasia Udalska pisze...

Komplecik - cudo!! Zawieszka bardzo fajna, bo ma wiele szczegółów i można ją oglądać i oglądać, notesik super praktyczny i śliczny, a magnesiki wspaniale dekorują lampkę :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny komplecik, magnesiki na lampce to bardzo fajny pomysl. Dziewczynka wyglada bardzo ladnie, gdybys nie wspomniala, ze blada a poprzednia zapadla na chorobe ;) nic bym nie zauwazyla, ma ladny odcien skory. Kolory bardzo ladne, wrzosy rowniez. Tutaj w ogordach wrzosy sa bardzo popularne, w parku jest cala wielka rabata najrozniejszych kolorow i gatunkow. Nasze polskie wrzosy, ktore rosna w lesie i przypominaja mi grzybobranie rowniez bardzo lubie. Milego ndia :)

gré pisze...

its a beautiful

gré

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Twoja pierwszoklasistka może być dumna ze swojej zdolnej mamy!
Zawieszka świetna, a magnesy pomysłowe, zwłaszcza te na lampce.
Pozdrawiam serdecznie :)

wiola_c pisze...

Śliczny komplecik :)

Art_Dorota pisze...

przepiękny komplet, ale tego narobiłaś :) śliczne i jak zwykle dopracowane w każdym szcególe :)
Pozdrawiam Cię serdecznie :)

Zielonooka pisze...

hihi to się zgrałyśmy tematowo:)))
fantastyczny pomysł na magnesoozdoby, a zawieszka cudna:)
pozdrawiam:)))

chanya13 pisze...

Rewelacyjny komplet!!! I do tego moja kolorystyka - cudo!!!

coco.nut pisze...

blondynki mają jasną skórę, więc dziewczynka jest moim zdaniem idealna :) poza tym całość jest piękna - zarówno kolorystycznie, jak i kompozycyjnie, cudo!!!

adablog14 pisze...

Ciao Monia...
Non so piu' cosa dire. Semplicemente bravissima. Bellissimo anche il post precedente. Ora lavoro molto e non riesco a seguire tanto il blog.
un abbraccio Ada

BellaArt pisze...

Wspaniały komplet! Dziewczynka ślicznie pomalowana:)
Magnesiki cudne, chyba sama skuszę się na zrobienie podobnych:))

Dorota pisze...

Moniko, przepiękny, dziewczęcy komplecik. Stempelek świetnie pokolorowany!

Anka_Hanka pisze...

Zawsze zachwycam się tym co zrobisz, ale teraz jestem oczarowana:) Piękny komplecik!!!

Marghe pisze...

bellla un lindo trabajo
http://mayodetalles.blogspot.com

Matilde pisze...

Piękny komplecik! A te magnesiki na lampkę to naprawdę niezły patent! :))

Riet pisze...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Wiśnia pisze...

cudny komplet, i super magnesiki

AgaSi pisze...

Moniś! Jak Ty ślicznie kolorujesz!! A kto ostatnio mi pisał, że nie umie?! Cały komplet jest cudny, kolorki i dodatki piękne, małe magnesiki bardzo pomysłowe :)

monia pisze...

Cudnie :)))
Magnesiki są piękne

Gocha pisze...

Wspaniały komplecik wykonałaś :)

Boei pisze...

Śliczne prace! Podziwiam:)

Hogata pisze...

Cudowny, bardzo dziewczęcy komplecik :)

Malin ~ Lillpiga pisze...

Thanks for joining us at WOC with your lovely card! ♥

Regards Malin

Klaudia/Kszp pisze...

Komplet jest obłędnie śliczny! A pomysł na magnesiki - rewelacja :)

Alicja w krainie papieru pisze...

Przepiękny zestaw :)) magnesiki są fantastyczne :))

ania pisze...

Wspaniałe pomysły, a zawieszka i magnesik cudne:))

Carola pisze...

I love your card and magnetic plates. What a great idea.
Beautiful color and flowers.
Greetings, Carola

Kylie pisze...

oh WOW!! Fantastic work,
Thanks for playing at WOC this fortnight.
Hugs Kylie x

el pisze...

super magnesiki .................i zaraz weselej