Translate

sobota, 16 czerwca 2012

Spotkajmy się Zlocie :)

Mam nadzieję, że wybieracie się na V Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy, bo naprawdę warto :) Będzie moc atrakcji, szczegółowe informacje można przeczytać na zlotowym blogu


Ja oczywiście się wybieram i zapraszam Was na Make &Take, które poprowadzę, sponsorowane przez Marianne Design i Scrap Pasję
Na stoisku Make &Take będzie można zapoznać się i wypróbować wykrojniki Marianne Design w trzech najpopularniejszych maszynkach do wycinania i wytłaczania: Big Shot, Cuttlebug i Grand Calibur.
Będzie można z produktów Marianne Design wykonać i zabrać do domu własną kartkę, na przykład podobną do takiej: 




 

Lub takiej, bardzo prostej i szybkiej:


Użyłam: papierów Marianne D - Dark Vintage, Marianne D - Wykrojnik rower LR0233, Marianne D - Wykrojnik listki LR0229, Marianne D - Wykrojnik listki LR0226, jedwabnych kwiatuszków JU0853, pomponów JU0842 i koronki JU0843.




Dodatkowo Marianne Design przygotowała dla uczestników Zlotu upominki, wystarczy tylko przyjść i  odebrać je na stoisku Scrap Pasji. :)

Zapraszam serdecznie, będzie mi bardzo miło Was poznać :)

25 komentarzy:

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacyjne kartki. Jesteś Mistrzynią w korzystaniu z wykrojników :))

Matilde pisze...

Monia, mam nadzieję, że będę mogła Cię uściskać :))

Colorina pisze...

Piękne prace:)

wiola_c pisze...

Piękne karteczki :)
Bardzo żałuje, że nie będę mogła być na zlocie, zobaczyć ich w "realu" i uczestniczyć w Make&Take.:(
Udanego zlotu :)))))))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Matilde super, do zobaczenia!!!

Wiolu, jakoś sobie to odbijemy ;)

Mellanka pisze...

Też będę na zlocie :D
Mam nadzieję, ze się zobaczymy :)
Cudne te twoje wakacyjne prace!

Alqni pisze...

Wykrojnikowe karteczki doskonałe i takie letnie:)) Mam nadzieję być na zlocie chociaż mam daleko...

Jasna8 pisze...

Śliczne jak zawsze :-)
Miłego spotkania na zlocie...

JagaBa pisze...

Piękne karteczki Moniu!!!Ta w morskich klimatach taka baardzo klimatyczna..az czuć bryzę z nad morza:)
No i do zobaczenia na zlocię ,cieszę się że znowu Cię spotkam!!!:****

Ludkasz pisze...

Piękne kartki:) Powiało wakacjami...
Pozdrawiam:)

cyga pisze...

Śliczne prace Moniś.

Chimera pisze...

Bardzo wakacyjnie się u Ciebie zrobiło :)
Do zobaczenia w takim razie :*

Riet pisze...

What a beautiful tags Monia.

Hugs Riet.xx

Karmeleiro pisze...

Zajrzę do Ciebie z przyjemnością :**

OriBella pisze...

Oj chciałbym, chciała... niestety nie tym razem. A mogłabym z bliska zobaczyc te cudne karteczki, no cóż popodziwiam chociaż tutaj:)

mazionta pisze...

jak to ktoś już wyżej pisał- jesteś mistrzynią wykorzystywania wykrojników! Mam nadzieję, że uda mi się przebić przez tłum chętnych do wykonanie wykrojnikowej karteczki pod Twoim okiem:)

Berberis pisze...

świetne karteczki wykrojnikowe - ta z motywem roweru super :)))
Nie wiem czy uda mi się dotrzeć na zlot .... a bardzo bym chciała....

BellaArt pisze...

Rewelacyjne karteczki! Podpisuję się pod porzednimi komantarzami, że jesteś mistrzynią wykrojników!:))

Peninia / Gosia pisze...

Śliczne prace:)
Szkoda,że nie będę mogła być na zlocie...ech...

Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.
Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Anka_Hanka pisze...

Karteczki cudne, wybieram się na Zlot i mam nadzieję poznać Ciebie i maszynki - cały czas stoję przed zakupem:)

zargos pisze...

niestety mam wesele koleżanki- ale życzę udanego i owocnego spotkania wszystkim :)

Gocha pisze...

Wspaniałe tagi - ten pierwszy jest nieziemski jak nie lubię czerwonego koloru tak na ten tag mogę patrzeć i patrzeć! Aż mi się zachciało wyjechać gdzieś nad morze :)

Drycha pisze...

Ojej, myślałam, że ta kotwica jest większa...
No nic, tak czy siak do zobaczenia na zlocie! :D

OK pisze...

восторг!!!!

Julapi pisze...

Super prezentują sie te prace z nowymi wykrojnikami. Myślę ze to dopiero poczatek Twojej zabawy z nimi i raz nas jeszcze zaskoczysz:)