Translate

środa, 18 kwietnia 2012

Jeszcze raz pamiątka chrztu...

...Kubusia. Musiała być inna od poprzedniej, w efekcie wygląda tak:


Haha, czy ja już wspominałam, że wprost uwielbiam błękitną stronę papieru W pąkach krokusów? ;P Tym razem dodałam kilka róż wyciętych z papieru czerpanego wykrojnikiem Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162.


Zielone gałązki wycięłam z W ptasich trelach za pomocą Marianne D - Wykrojnik border z kwiatkami CR1216, kwietniowej nowości. Do tego rozetki z Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 oraz serwetka Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180. Śnieżynkę Marianne D - Wykrojnik płatek śniegu LR0185 rozcięłam i umieściłam po przekątnych.


Wnętrze kartki również ozdobiłam - pod Craftables CR1216 kryje się kieszonka na prezent, a życzenia wycięłam Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


Całość wyszła bardzo mocno przestrzenna, więc wylądowała w pudełku z szybką :)


Czy wiecie, że piąty Ogólnopolski Zlot Scrapbookingu odbędzie się w tym roku 30 czerwca? Już nie mogę się doczekać ;) Wszystkie informacje znajdziecie na nowym zlotowym blogu.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :*

28 komentarzy:

AnaEm pisze...

Moniu, no cudna ta Twoja karteczka. Jestem zachwycona. Piękne różyczki, własnoręczne???

Alcia pisze...

Śliczna !! Twoje prace są Cudowne !!

Asio pisze...

Piękna pamiątka!!!

Wanda pisze...

przepiękna kartka:)

Chimera pisze...

Cuuuudna!! Jak zwykle ;)
O zlocie wiem i chyba nawet uda mi się wziąć w nim udział, więc też nie mogę się doczekać :)

Ewelina pisze...

Naprawde przesliczna

hania739 pisze...

Śliczna karteczka :))

perelka111 pisze...

jak zwykle urocza:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna :) Piękna pamiątka :)

Ala M. pisze...

wspaniała pamiątka

gré pisze...

its beautiful

groetjes gré

Елена Казарцева pisze...

Красивая открытка! Тоже люблю голубой ...

Matilde pisze...

Jak zwykle zachwycają mnie Twoje karteczki! I świetnie prezentują się te róże :))

IWA pisze...

Pięknie i elegancko, nie może być inaczej!

Anka_Hanka pisze...

Karteczka śliczna, mi też bardzo pasuje ten niebieski:) cieszę się na zlot:) zwłaszcza, że jeśli będzie w tym miejscu, to tuż pod moim domem:) a dla mnie to pierwsze tego typu wydarzenie:) radość podwójna

Gocha pisze...

Praca wspaniała i jak zwykle taka "nienaruszona" jest wspaniała! Poprzednie prace równie śliczne!

Berberis pisze...

urocza!!! i ta precyzja, starannosć ... bardzo mi się podoba :)

ania pisze...

Piękny i niezwykle efektowny zestaw:))

Kasia B. pisze...

i ta kartka równie piękna!!
Trwam w zachwycie :)

coco.nut pisze...

znów pięknie!!! nie mogę wyjść z podziwu ja ty potrafisz lekko łączyć te wykrojniki i takie stylowe kompozycje tworzyć!!!

BellaArt pisze...

Zachwycać można się bez końca:) Piękna!:)

Kasiulka73 pisze...

Wspaniała pamiątka !!! Pozdrawiam!

Anns Paper Art pisze...

Very beautiful card! I love the colour combination.

cheers Ann

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous Monia! Love all the layers and beautiful blossoms!

nirshya.dwbh pisze...

Śliczna kartka w fantastycznych kolorach

monia pisze...

ŚLiczna kartecka, sliczne różyczki!!!

Julapi pisze...

Bardzo ładna, subtelna i delikatna karteczka.

Unknown pisze...

Cudowna kartka idealnie by pasowała do mojego prezentu, który jest również delikatny http://prezentynachrzest.com/pozytywka_z_karuzela_niebieskie_koniki_z_opcja_dolaczenia_graweru_,p,11765.html, całość doskonale się współgra