Translate

piątek, 13 stycznia 2012

Błękity

Błękitna urodzinowa kartka została zrobiona jeszcze w grudniu, tuż po tym, jak dorwałam się do nowych pięknych wykrojników. Poleciała do swojej właścicielki, już dotarła, więc pokazuję i Wam. Użyłam w niej mojego ulubionego niebieskiego papieru.


Cztery rogi kartki wycięłam za pomocą Marianne D - Wykrojnik narożnik LR0200.


Do kompozycji dodałam angielskie róże Marianne róże angielskie LR0162 wycięte z grubego papieru czerpanego, listki róż wycięłam z zielonej strony krokusów, dołożyłam też kilka zawijasków z Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116.


I wnętrze z ramką z Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203, na której nakleiłam na taśmie 2mm życzenia.


 Dziękuję za odwiedziny i komentarze :* Życzę Wam udanego weekendu :)

53 komentarze:

Alexandra pisze...

Wspaniała kompozycja :) I piękna - jak zawsze - całość :)

Bogami pisze...

Я балдею от ваших работ!!!

madebyviva pisze...

Jak zawsze piękna kartka!

Barbara pisze...

Aj ,cudny ten wykrojnik...

perelka111 pisze...

jak zwykle piekna:)))

morena pisze...

Piękna karteczka;) Cudeńko-jak wszystko co tworzysz;)

Pagata pisze...

Monia,cudna kartka.Ale to zadna nowość u Ciebie :P
Do mnie juz leci taki wykrojnik,lalala,juz się nie mogę doczekać

Art_Dorota pisze...

cudna, wiedziałam, że ten wykrojnik to będzie rewelacja i już do mnie jedzie :)

Klaudia/Kszp pisze...

Piękna i delikatna, cudeńko...

Ala M. pisze...

To jest absolutnie piękne! Nowy wykrojnik cudny, chyba przekonam się do narożnikowych wykrojników ;)

Ela 17 pisze...

ale to jest piękne

Berberis pisze...

urocza, pełna elegancji kartka!!!

KLAUDIA-GR. pisze...

Śliczna, taka delikatna :)

lilavati pisze...

ale sprytnie wykorzystałaś ten wykrojnik:) kartka sliczna jak zwykle:)

Koczes pisze...

cudna!!

Magda Łuczak Art pisze...

śliczna! a te róże... Jakie piękne!

Domcia pisze...

jak zwykle bosko:) wykrojnik jest świetny, może i ja się skuszę:))

Wanda pisze...

cudo:)

Chimera pisze...

Wow, jestem pod wrażeniem, wspaniała karteczka!

Drycha pisze...

w ogóle... to gratuluję Marienne D, bo wcześniej nie rozkminialam jakie dt wygrałaś, czy to sklep jakiś czy wykrojnikowo... teraz już wiem ;p
Wykrojnik narożny rzeczywiście super ale po obrazku bym go nie kupiła. Za to po Twojej pracy będę o nim pamiętała przy następnych zakupach ;)
Bardzo fajna kartka!:)

Anonimowy pisze...

Świetna karteczka =]

Natka pisze...

Piękna i delikatna, czarujące różyczki!

Tinie pisze...

Your cards and project are soooo beautiful!!! Love to watch them!!
groetjes Tinie

coco.nut pisze...

normalnie chyba zaraz kupię ten wykrojnik, w życiu sama bym nie wpadła, że tak go można wykorzystać, a po zdjęciu sklepowym nie domyśliłabym się, że taki ładny efekt może dać!!! no cudo!!! i te różyczki...

BellaArt pisze...

Przepiękna! Tradycyjnie mistrzowskie użycie wykrojnika:))

Elly pisze...

Gorgeous, gorgeous ,gorgeous!!! :-)

Iwona pisze...

Co tu dużo pisać:)Jest piękna:)

hania739 pisze...

Ty zawsze coś ciekawego wymyślisz - śliczna karteczka :))

Artes de Nágela pisze...

Very beautiful and elegant!

vena7 pisze...

wytworna karteczka ...

Ankie vd Polder pisze...

Wow, this is realy stunning. Love it. Hugs, Ankie

kasia123 pisze...

Piękna karteczka.

paulisia pisze...

i ze ja tu wczesniej nie bylam!!! pikene sa Twoje prace! bardzo pomyslowe i eleganckie! bede zagladac od dzis. pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

Cartadea pisze...

cudna kompozycja i wykonanie!

Julapi pisze...

Pieknie sie prezentuje

Gocha pisze...

cudo!!! wykrojnik rewelacyjne, kartka prościutka a taka śliczna :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Pięknie się prezentuje, świetny pomysł na wykrojnik narożnikowy, śliczny błękit i piękna kartka :)

Dobra pisze...

Cudna karteczka.

AgaSi pisze...

Urocza, Moniś. Super wykorzystałaś wykrojnik, ale u Ciebie to nie nowina :)

renis pisze...

wow rewelacyjny wykrojnik piekną karteczke stworzyłas no i te kolorki!!!

edytta-p pisze...

Delikatna i piękna karteczka :) Czasem tak niewiele trzeba...

krystynas pisze...

Niesamowite są Twoje prace, karteczka mnie zachwyciła.

Anabel pisze...

przecudna jest ta karteczka!!!
A Ty jesteś genialna :D

Zaczarowana-Szkatułka pisze...

Karta piękna i kwiaty super.

cyga pisze...

Piękna karteczka, rzeczywiście narożnik wygląda lepiej w pracy niż w sklepie, dlatego cieszę się , że go mam.

Domka pisze...

Cudna! Taka delikatna, po prostu cudo!

Kasia pisze...

Śliczna! Jak zwykle.

Erni pisze...

eine grossartige Komposition! gratuliere,Gruss aus Wien, Erni

IQ7 pisze...

Piękna! Kwiatki cudne i kolor też! Wykonanie jak zawsze perfekt! pozdrawiam:)

Dominique pisze...

Wspaniały pomysł na zastosowanie narożnikowego wykrojnika. Perfekcyjna kartka :)

kathi17 pisze...

I love this die, and you have made such a beautiful card with it. The colors, the flowers and your design are all so beautiful!

Julapi pisze...

Robisz takie piekne kartki z nowymi wykrojnikami że każdy kto je zobaczy zaraz bedzie chciał je miec:)

Nerula pisze...

Cudowna kartka. Tak ślicznie używasz wykrojników, że ja po oglądnięciu tego bloga wydałam całą pensje na wykrojniki. I skusiłam się na papiery Galerii Rae. Powinni Ci płacić za reklamę.