Translate

piątek, 22 lipca 2011

Tiul i koronki...

...czyli oczywiście wciąż ślubne klimaty.
Ślubna kartka zrobiona z papieru W tiulu i koronkach - Koronki na okrągło, połączonego z moim ulubionym Dla maluszka - Do przytulania, a listki jak zwykle wycięte z krokusów :)

  

Od strony technicznej - jak widać użyłam nowych wykrojników ;) Połączyłam Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty i Spellbinders - Shapeabilities - Parisian Accents, na którym zrobiłam mnóstwo perełek z Pearl Makera. Efekt bardzo mi się spodobał :) 


Malutki szyld wycięłam Nellie's Choice - Frame dies multi oval i podkleiłam  kosteczkami 2mm.


Z kieszonką na pieniądze:



Blogger coś dziś ze mną nie współpracuje, więc kończę.
Dziękuję za Wasze miłe słowa i za milczące odwiedziny też dziękuję :) 
Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu.

45 komentarzy:

Malgodia pisze...

Śliczna "koronkowa" kartka :)

coco.nut pisze...

przecudna - słodka i elegancka!!! na ślub po prostu idealna!!!

Kasia pisze...

Piękna kartka!

ewkiki pisze...

Śliczna i słodziutka:). Miłego weekendu Tobie również!

Bożenka pisze...

Prześliczna, taka pastelowa. Pozdrawiam

Megliken pisze...

Fantastyczna: delikatna, romantyczna - to mi ostatnio podoba się najbardziej :)

Cartadea pisze...

i znów genialnie wyszło :)

IWA pisze...

Cudnie romantyczna i sielska!

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka jak zwykle mnie zachwyciła :).

Niebiesko_Oka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Asia pisze...

I znowu pięknie i znowu idealnie.... rewelacja :)

edytta-p pisze...

Bardzo delikatnie, romantycznie i niezwykle elegancko :) Cudo!

Chimera pisze...

Nadrobiłam już zaległości, w oko wpadła mi karteczka z babeczką i ślubna kartka z tego wpisu, jestem nimi oczarowana. Gratuluję nowej roli- projektantki MD, to się właśnie nazywa właściwy człowiek na właściwym miejscu. Pozdrawiam :*

Scraperka pisze...

wspaniała oprawa! piękna karteluszka i te serduszka są niesamowicie urokliwe:) ale zdolniacha jesteś:0

hania739 pisze...

Niezwykła i jak zawsze dopracowana w każdym calu:))

Anonimowy pisze...

Kolejna piekność =]
Ciężko znaleźć odpowiednie słowa... idealnie ze sobą wszystko dobrane =]

Elly pisze...

Very, very beautiful!!!!!!!!!!!!

hugs, Elly

Unknown pisze...

Prześliczna kartka- przemyślana, elegancka i bardzo efektowna.
Pozdrawiam serdecznie
Lusi

Rom-a pisze...

powiem krotko....cudna

gré pisze...

beautiful

groetjes gré

OriBella pisze...

"Koronkowa" robota, piękna!:)

Songaja pisze...

Przecudnej urody kartka. A tłoczenia wychodzą Ci rewelacyjnie.

BellaArt pisze...

Zachwycająca!:) Piękna jest:)
Udanego weekendu:)

Joanna Oborska pisze...

Cuda tworzysz przy użyciu wykrojników i tych kwiatków, których ja w ogóle nie umiem zastosować :)

kasia123 pisze...

Piękny kolejny składaczek.

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna, świetne dodatki z paryskich akcentów, zawsze cudnie wykorzystujesz wykrojniki :)

Alza pisze...

Cudna i niezwykle elegancka praca :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Zapraszam po wyróżnienie, które otrzymałam od Ewy. Z przyjemnścią przekazuję je Tobie :)

Pelargonia pisze...

Zachwycająca kartka! Delikatna, elegancka i dopracowana. Świetne połączenie tych wykrojników.
Do wykrojników na razie powzdycham :)
Ogromnie mi się podobają, i może kiedyś...

Barbara pisze...

bardzo subtelna...i forma mi się bardzo podoba :)

Marghe pisze...

Pozdrawiam was z Wenezueli Hi kocham swoje karty ... Chciałbym nauczyć się ich masz tutorial lub etapie, na którym mogę się nauczyć ... dzięki ...

Mona Pendleton pisze...

WOW! What a stunning project Monia! Lovin' all those pretty pink posies scattered about!

donka66 pisze...

Bossska ta kartka, masz niesamowity talent! Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

agea pisze...

same cudeńka u Ciebie:)

roman.niedz@o2.pl pisze...

Moniu!wszystkie Twoje kartki są przecudne.Masz wielki talent.Gratuluję i serdecznie pozdrawiam!!! Alicja

Unknown pisze...

Your card is absolutely gorgeous. We would love you to join in our challenge over at Let's Craft and Create.

jan farnworth pisze...

so pretty do you have instructions how to put this together it very neat looking.

Benwah pisze...

Lovely card. How did you make the middle of it? I have the Spellbinder dies so at least one step ahead of the game. lol

Daria pisze...

Przeurocza!

Kasia Wojtasik pisze...

Oj jak to wygląda! Rewelacja!

Lady Bug Stampers pisze...

This is absolutely stunning. I am going to see if you have a tutorial on it. I would love to do a card like this for the upcoming wedding I am going to. So beautiful
www.ladybugstampers.blogspot.com
Linda K.

Sheila pisze...

beautiful card
shi

Viv pisze...

This is a fabulous card!

jennywren1947 pisze...

This card is Very Beautiful, I am now going to look at your other cards I wish you lived in the England and did classes I'm my area, you wood be a very rich lady lol x

Kinga Spalik pisze...

:)